Detail předmětu

Herní design - Digitální hry

1HERDES FaVU 1HERDES Ak. rok 2025/2026 letní semestr 2 kredity

Aktuální akademický rok

Kurz se zaměřuje na základní metody navrhování a následné rychlé prototypování digitálních her. Jádrem přístupu k prototypování je zde iterativní vývoj, který se v průběhu semestru aplikuje na libovolné situace, kterými projekt prochází. Výchozí stav se soustředí na přípravu design dokumentu a roli projektové dokumentace v čase. Výsledný stav prezentuje hratelný prototyp ve verzi, která je během kurzu realizována na úrovni samostatného vývoje nebo týmu.

Kurz připouští situace, ve kterých je cílem využít herní mechaniky a principy na projekty, které se neprofilují čistě jako samostatné hry nebo hračky. Může se jednat o již rozpracované autorské projekty, které pracují s digitálním prostředím. Kurz je možné absolvovat samostatně nebo v týmu.

 

Garant předmětu

Jazyk výuky

česky

Zakončení

zápočet

Rozsah

Zajišťuje ústav

Cíle předmětu

Cílem kurzu je získání zkušeností s vývojem a dokončením hratelného prototypu digitální hry libovolné typologie a formy. Popřípadě aplikovat herní mechaniky a principy na individuální typ projektu.

 

Požadované prerekvizitní znalosti a dovednosti

Zájem o problematiku digitálních her.  Kurz nevyžaduje žádné vstupní znalosti nebo zkušenosti s herním vývojem

Průběžná kontrola studia

Zápočten je udělen na základě docházky (max. 3 neomluvené absence) a odevzdání dílčích semestrálních úkolů. 

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program BIT, 1. ročník, volitelný
  • Program BIT (anglicky), 1. ročník, volitelný
Nahoru