Detail publikace
Immersive Virtual Reality Malware Pandemics and the Man-in-the-Room Attack
Virtual Reality, Mixed Reality, VR Privacy, Security Analysis, Network Traffic Analysis, Penetration Testing, Reverse Engineering, Application Patching, Forensic Analysis, Responsible Disclosure, Bigscreen, Unity.
V této práci představujeme primární popis prvních botnetů v prostředí Virtuální reality (VR), šíření červů a útoku Man-in-the-Room ve VR. Zkoumáme použitelnost starých útoků v novém technologickém médiu a závažnost dopadů těchto nových útoků. Náš koncept představujeme v kontextu populární sociální aplikace pro VR - Bigscreen. Naše výsledky ilustrují nedostatek zabezpečení testované aplikace, ale co je důležitější, novost práce je založena na závažném dopadu škodlivého zneužívání technologií pro virtuální realitu a jedinečnosti být prakticky v přítomnosti ostatních a bez jejich vědomí nebo souhlasu. Naše práce by měla inspirovat technická řešení ke zlepšení stavu v oblasti bezpečnosti VR, socio-behaviorálního výzkumu VR a klást otázky v oblasti práva a politiky týkající se bezpečnosti a soukromí VR.
@inproceedings{BUT168472,
author="VONDRÁČEK, M. and BAGGILI, I. and CASEY, P.",
title="Immersive Virtual Reality Malware Pandemics and the Man-in-the-Room Attack",
booktitle="2020 IEEE Symposium on Security and Privacy (SP)",
year="2020",
publisher="IEEE Computer Society",
address="San Francisco, CA",
isbn="978-1-5386-6660-9",
url="https://www.fit.vut.cz/research/publication/12130/"
}