Detail předmětu
Základy marketingu
Garant předmětu
Jazyk výuky
česky, anglicky
Zakončení
zápočet+zkouška (písemná)
Rozsah
Bodové hodnocení
- 100 bodů závěrečná zkouška (50 bodů písemná část, 50 bodů testová část)
Zajišťuje ústav
Ústav managementu (ÚM)
Literatura studijní
- Kaňovská, L.: Základy marketingu. 1. vyd. Brno, CERM, 2009, 123 s., ISBN 978-80-214-3838-5. (CS)
- Kotler, P.: Marketing management. Praha, Management Press, 2001. (CS)
- Vysekalová, J.: Marketing. Praha, Fortuna, 2006. (CS)
- Boučková, J., kol.: Marketing. Praha, C.H. Beck, 2003. (CS)
Literatura referenční
- Kaňovská, L.: Základy marketingu. 1. vyd. Brno, CERM, 2009, 123 s., ISBN 978-80-214-3838-5.
- Kotler, P.: Marketing management. Praha, Management Press, 2001.
- Vysekalová, J.: Marketing. Praha, Fortuna, 2006.
- Boučková, J., kol.: Marketing. Praha, C.H. Beck, 2003.
- Burnett, K.: klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha, Computer Press, 2005.
- Foret, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum. Praha, Grada 2003.
- Foster, T.R.V.: Jak získat a udržet zákazníky. Computer Press 2002.
- Kaňovská, L., Tomášková, E.: DOPROVODNÉ SLUŽBY-KONKURENČNÍ VÝHODA. 1. vyd. Brno, CERM, 2009, 202 s., ISBN 978-80-7204-619-5.
- Kotler, P.: Marketing od A do Z. Praha, Management Press, 2003.
- Kotler, P., a de bes, f.t.: Inovativní marketing, Praha, Grada, 2005.
- Pelsmacker, P.D., kol.: Marketing komunikace. Praha, Grada, 2003.
Zařazení předmětu ve studijních plánech