Detail publikace

Terrain Rendering Algorithm Performance Analysis

POLOK, L.; BARTOŇ, R.; CHUDÝ, P.; KRŠEK, P.; SMRŽ, P.; DITTRICH, P. Analýza rychlosti algoritmu pro vykreslování terénu. Proceedings of the 31st Digital Avionics Systems Conference. Williamsburg, VA, USA: IEEE Computer Society, 2012. s. 1-7. ISBN: 978-1-4673-1699-6.
Název česky
Analýza rychlosti algoritmu pro vykreslování terénu
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Polok Lukáš, Ing., Ph.D.
Bartoň Radek, Ing.
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D., MBA (UPGM)
Kršek Přemysl, doc. Ing., Ph.D. (UTKO)
Smrž Pavel, doc. RNDr., Ph.D. (UPGM)
Dittrich Petr, Ing., Ph.D.
URL
Klíčová slova

terrain rendering, tile caching, allocation algorithm, complexity

Abstrakt

Moderní systémy pro leteckou navigaci jsou dnes nedílnou součástí výbavy. Realistický terén je pro pilota velmi důležitým prvkem, podle kterého se dokáže orientovat. Pro běžné GPU jednotky není problém vykreslovat detailní terén v reálném čase, ale z hlediska spotřeby a váhy není jejich použití v malých letadlech vhodné. Proto navrhujeme optimalizace vykreslování terénu pro mobilní GPU, umožňující vykreslování rozsáhlého terénu za použití menší výpočetní náročnosti.

Rok
2012
Strany
1–7
Sborník
Proceedings of the 31st Digital Avionics Systems Conference
ISBN
978-1-4673-1699-6
Vydavatel
IEEE Computer Society
Místo
Williamsburg, VA, USA
BibTeX
@inproceedings{BUT97032,
  author="Lukáš {Polok} and Radek {Bartoň} and Peter {Chudý} and Přemysl {Kršek} and Pavel {Smrž} and Petr {Dittrich}",
  title="Terrain Rendering Algorithm Performance Analysis",
  booktitle="Proceedings of the 31st Digital Avionics Systems Conference",
  year="2012",
  pages="1--7",
  publisher="IEEE Computer Society",
  address="Williamsburg, VA, USA",
  isbn="978-1-4673-1699-6",
  url="http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=6382297"
}
Nahoru