Detail publikace
Rendering fur directly into images
Zemčík Pavel, prof. Dr. Ing., dr. h. c. (UPGM)
Pražák Martin, Ing.
Gutiérrez Diego
Reinhard Erik
realistické zobrazení, zobrazení kožešin, zobrazení založené na snímcích
Je demonstrována použitelnost metody zobrazování kožešiny přímo do existujících obrázků bez nutnosti komplikovaně zobrazovat jednotlivé pixely, zjišťovat 3D geometrii a osvětlení. Kožešina je přímo přidávána do zobrazených objektů tak, že nejprve je odhadnuta hloubka a osvětlení a poté jsou části snímku překresleny pomocí 2.5D geometrie s modelem kožešiny. K tomuje uživateli k dispozici uživatelské rozhraní, pomocí něhož je možno řídit proces zobrazení kožešiny. Přínosem metody je zejména to, že pomocí velmi jednoduchého interafce a procesu je možnost získat poměrně složitý a kvalitní obraz a přidaná kožešina je vizuálně dobře vizuálně akceptovatelná, a to i při přijatých zjednodušeních.
@article{BUT50943,
author="Tania {Pouli} and Pavel {Zemčík} and Martin {Pražák} and Diego {Gutiérrez} and Erik {Reinhard}",
title="Rendering fur directly into images",
journal="COMPUTERS & GRAPHICS-UK",
year="2010",
volume="34",
number="5",
pages="612--620",
issn="0097-8493"
}