Detail publikace

Hardware Implementation of EWA

HEROUT, A., ZEMČÍK, P. Hardware Implementation of EWA. In Computer Vision and Graphics. Warsaw: Springer Verlag, 2004. p. 593-598. ISBN: 978-1402041785.
Název česky
Hardwarová implementace filtru EWA
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Klíčová slova

Rendering Systems, Point-Based Graphics, Hardware Acceleration, Surfels

Abstrakt

Tento článek představuje nový algoritmus pro rasterizaci kruhových elementů 3D scény, které jsou promítány na stínítko monitoru jako elipsy. Představovaný algoritmus - vhodný pro hardwarovou akceleraci - je založen na filtru Screen-Space Elliptical Weighted Average (EWA), který slibuje vysokou kvalitu zobrazení 3D scén, podporu průhledných objektů ve scéně, antialising výsledného obrazu a textur, atd.

This paper presents a novel algorithm for rasterization of circular scene elements projected as ellipses, suitable for hardware acceleration of point-based scene rendering. The algorithm is based on the screen space Elliptical Weighted Average (EWA) filter, promising high quality rendering, support for transparent objects, screen space and texture space antialiasing, etc.

Rok
2004
Strany
593–598
Sborník
Computer Vision and Graphics
ISBN
978-1402041785
Vydavatel
Springer Verlag
Místo
Warsaw
BibTeX
@inproceedings{BUT17370,
  author="Adam {Herout} and Pavel {Zemčík}",
  title="Hardware Implementation of EWA",
  booktitle="Computer Vision and Graphics",
  year="2004",
  pages="593--598",
  publisher="Springer Verlag",
  address="Warsaw",
  isbn="978-1402041785"
}
Nahoru