Detail publikace
Animated Particle Rendering in DSP and FPGA
HEROUT, A.; ZEMČÍK, P. Animated Particle Rendering in DSP and FPGA. SCCG 2004 Proceedings. Bratislava: Slovak University of Technology in Bratislava, 2004. p. 237-242. ISBN: 80-223-1918-X.
Název česky
Animované zobrazování částicových systémů v DSP a FPGA
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Klíčová slova
point clouds, rendering, animation, FPGA, hardware
Abstrakt
V tomto článku je představen algoritmus pro zobrazování a animaci 3D scén složených z bodů pomocí čipu FPGA (Field-Programmable Gate Array) spojeného s procesorem DSP (Digital Signal Processing). Scény složené z bodů jsou množiny grafických dat (částic) umístěných v 3D prostoru; jedná se o relativně novou datovou strukturu, která se ukazuje jako výhodná a perspektivní pro různé aplikace počítačové grafiky. V článku je popsána architektura navrhovaného zobrazovacího systému a nový přístup pro animaci rozsáhlých sad 3D bodů.
Rok
2004
Strany
237–242
Sborník
SCCG 2004 Proceedings
ISBN
80-223-1918-X
Vydavatel
Slovak University of Technology in Bratislava
Místo
Bratislava
BibTeX
@inproceedings{BUT16912,
author="Adam {Herout} and Pavel {Zemčík}",
title="Animated Particle Rendering in DSP and FPGA",
booktitle="SCCG 2004 Proceedings",
year="2004",
pages="237--242",
publisher="Slovak University of Technology in Bratislava",
address="Bratislava",
isbn="80-223-1918-X"
}