Detail publikace

A Methodology for Multimodal Learning Analytics and Flow Experience Identification within Gamified Assignments

PASTUSHENKO, O.; OLIVEIRA, W.; HRUŠKA, T.; ISOTANI, S. A Methodology for Multimodal Learning Analytics and Flow Experience Identification within Gamified Assignments. In Extended Abstracts of the 2020 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems. Honolulu: Association for Computing Machinery, 2020. p. 1-9. ISBN: 978-1-4503-6819-3.
Název česky
Metodologie pro multimodální analýzu učení a flow state identifikaci v rámci gamifikovanych úkolů
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Pastushenko Olena, Ing. (UIFS)
OLIVEIRA, W.
Hruška Tomáš, prof. Ing., CSc. (UIFS)
Isotani Seiji
Klíčová slova

gamifikace, teorie toku, multimodální analytika učení, automatická identifikace, vzdělávací systémy

Abstrakt

Hodně výzkumu se snažilo poskytnout studentům v gamifikovaných vzdělávacích systémech zážitek z toku, aby se zvýšila motivace a zapojení. Stále však chybí kvantitativní výzkum k hodnocení vlivu stavu toku na výsledky učení. Jedním z problémů souvisejících s identifikací zkušeností s tokem je, že použité techniky jsou často invazivní nebo nejsou vhodné pro masivní aplikace. Tento dokument navrhuje způsob řešení této výzvy. Popíšeme metodologii založenou na multimodální analytice učení, jejímž cílem je poskytnout automatickou identifikaci toku zkušeností studentů v gamifikovaných úkolech a měřit její vliv na výsledky učení. Aplikace vyvinuté metodiky ukázala, že existují korelace mezi výsledky učení a stavem toku, ale závisí na počáteční úrovni uživatele. Toto zjištění naznačuje přidání dynamického přizpůsobení obtížnosti k gamifikovanému úkolu.

Rok
2020
Strany
1–9
Sborník
Extended Abstracts of the 2020 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems
ISBN
978-1-4503-6819-3
Vydavatel
Association for Computing Machinery
Místo
Honolulu
DOI
UT WoS
000626317803089
EID Scopus
BibTeX
@inproceedings{BUT168473,
  author="PASTUSHENKO, O. and OLIVEIRA, W. and HRUŠKA, T. and ISOTANI, S.",
  title="A Methodology for Multimodal Learning Analytics and Flow Experience Identification within Gamified Assignments",
  booktitle="Extended Abstracts of the 2020 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems",
  year="2020",
  pages="1--9",
  publisher="Association for Computing Machinery",
  address="Honolulu",
  doi="10.1145/3334480.3383060",
  isbn="978-1-4503-6819-3",
  url="https://www.fit.vut.cz/research/publication/12184/"
}
Nahoru