Detail publikace
Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu
POLČÁK, L. Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu. DSM Data Security Management, 2020, roč. 2020, č. 1, s. 11-16. ISSN: 1211-8737.
Název anglicky
Customers’ privacy in the environment of online advertisement on Czech web
Typ
článek v časopise
Jazyk
česky
Autoři
Polčák Libor, Ing., Ph.D.
(UIFS)
URL
Klíčová slova
Internetová reklama, Real Time Bidding, soukromí, GDPR, Transparency and Consent Framework.
Abstrakt
Reklama zajišťuje chod celé řady webových serverů, pro které často bývá hlavním zdrojem příjmů. V dnešním marketingu se používá celá řada způsobů cílení reklamy včetně cílení na dřívější zákazníky identifikované e-mailem nebo telefonním číslem. Pro zobrazení co nejrelevantnější reklamy se využívají aukční servery, které šíří nabídky prozrazující velké detaily o uživateli, jeho vlastnostech, prohlížeči, poloze apod. Proto jsou v poslední době podávány četné stížnosti k dohledovým orgánům. Jaký je stav v ČR? Tento článek ukazuje, že neradostný.
Rok
2020
Strany
11–16
Časopis
DSM Data Security Management, roč. 2020, č. 1, ISSN 1211-8737
BibTeX
@article{BUT163424,
author="Libor {Polčák}",
title="Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu",
journal="DSM Data Security Management",
year="2020",
volume="2020",
number="1",
pages="11--16",
issn="1211-8737",
url="https://tate.cz/dsm-zdarma"
}