Detail publikace

Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification

PASTUSHENKO, O.; GEURTS, L.; HRUŠKA, T. Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification. In Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion. Extended Abstracts. Barcelona: Association for Computing Machinery, 2019. p. 589-596. ISBN: 978-1-4503-6871-1.
Název česky
Konceptuální učení elektrických a elektronických obvodů s gamifikací
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Klíčová slova

gamification; innovative engineering education; conceptual understanding; students' motivation;

Abstrakt

V posledních letech došlo k výraznému zvýšení použití  gamifikace ve vzdělávání. Gamifikace může být použita k vývoji úkolů nebo učebních prostředí. Mnoho studií již prokázalo pozitivní dopad zavedení těchto nástrojů pro studenty. Tento článek zkoumá, jak mohou být techniky gamifikace použity v kurzu elektrotechniky. Popisuje vyvinutý nástroj, budoucí příležitosti a možná rozšíření. CLR: Current Surf je pěkným příkladem kombinace vizualizací s herními prvky za účelem vytvoření vysoce motivujících učebních prostředí. Poskytuje studentům výběr způsobu zkoumání nového materiálu: aktivní učení během interakcí s vizualizačním nástrojem, který pomáhá simulovat změnu hodnot součástí komponent obvodu, nebo učení koncepty při dokončení úkolu v gamifikovaném prostředí. Budoucí kroky projektu budou zahrnovat hodnocení a získání zpětné vazby od studentů.

Rok
2019
Strany
589–596
Sborník
Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion
Řada
Extended Abstracts
ISBN
978-1-4503-6871-1
Vydavatel
Association for Computing Machinery
Místo
Barcelona
DOI
UT WoS
000518428000072
EID Scopus
BibTeX
@inproceedings{BUT161463,
  author="PASTUSHENKO, O. and GEURTS, L. and HRUŠKA, T.",
  title="Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification",
  booktitle="Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion",
  year="2019",
  series="Extended Abstracts",
  pages="589--596",
  publisher="Association for Computing Machinery",
  address="Barcelona",
  doi="10.1145/3341215.3356305",
  isbn="978-1-4503-6871-1",
  url="https://www.fit.vut.cz/research/publication/12065/"
}
Nahoru