Detail publikace
Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification
gamification; innovative engineering education; conceptual understanding; students' motivation;
V posledních letech došlo k výraznému zvýšení použití gamifikace ve vzdělávání. Gamifikace může být použita k vývoji úkolů nebo učebních prostředí. Mnoho studií již prokázalo pozitivní dopad zavedení těchto nástrojů pro studenty. Tento článek zkoumá, jak mohou být techniky gamifikace použity v kurzu elektrotechniky. Popisuje vyvinutý nástroj, budoucí příležitosti a možná rozšíření. CLR: Current Surf je pěkným příkladem kombinace vizualizací s herními prvky za účelem vytvoření vysoce motivujících učebních prostředí. Poskytuje studentům výběr způsobu zkoumání nového materiálu: aktivní učení během interakcí s vizualizačním nástrojem, který pomáhá simulovat změnu hodnot součástí komponent obvodu, nebo učení koncepty při dokončení úkolu v gamifikovaném prostředí. Budoucí kroky projektu budou zahrnovat hodnocení a získání zpětné vazby od studentů.
@inproceedings{BUT161463,
author="PASTUSHENKO, O. and GEURTS, L. and HRUŠKA, T.",
title="Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification",
booktitle="Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion",
year="2019",
series="Extended Abstracts",
pages="589--596",
publisher="Association for Computing Machinery",
address="Barcelona",
doi="10.1145/3341215.3356305",
isbn="978-1-4503-6871-1",
url="https://www.fit.vut.cz/research/publication/12065/"
}