Detail publikace
Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification
Geurts Luc (KUL)
Hruška Tomáš, prof. Ing., CSc. (UIFS FIT VUT)
V posledních letech došlo k výraznému zvýšení použití gamifikace ve vzdělávání. Gamifikace může být použita k vývoji úkolů nebo učebních prostředí. Mnoho studií již prokázalo pozitivní dopad zavedení těchto nástrojů pro studenty. Tento článek zkoumá, jak mohou být techniky gamifikace použity v kurzu elektrotechniky. Popisuje vyvinutý nástroj, budoucí příležitosti a možná rozšíření. CLR: Current Surf je pěkným příkladem kombinace vizualizací s herními prvky za účelem vytvoření vysoce motivujících učebních prostředí. Poskytuje studentům výběr způsobu zkoumání nového materiálu: aktivní učení během interakcí s vizualizačním nástrojem, který pomáhá simulovat změnu hodnot součástí komponent obvodu, nebo učení koncepty při dokončení úkolu v gamifikovaném prostředí. Budoucí kroky projektu budou zahrnovat hodnocení a získání zpětné vazby od studentů.
@INPROCEEDINGS{FITPUB12065, author = "Olena Pastushenko and Luc Geurts and Tom\'{a}\v{s} Hru\v{s}ka", title = "Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification", pages = "589--596", booktitle = "Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion", series = "Extended Abstracts", year = 2019, location = "Barcelona, ES", publisher = "Association for Computing Machinery", ISBN = "978-1-4503-6871-1", doi = "10.1145/3341215.3356305", language = "english", url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/12065" }