Detail projektu
Rozsáhlá extrakce informací a využití herních principů (gamifikace) pro osvojování nových jazyků na základě "moudrosti davů" (crowdsourcingu)
Období řešení: 1. 6. 2018 – 28. 2. 2021
Typ projektu: grant
Kód: LTC18006
Agentura: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
Gamifikace; Učení jazyků; Extrakce informací; Crowdsourcing
Cílem projektu je přispět k aktivitám COST Akce CA 16105 - enetCollect - v oblastech souvisejících s rozsáhlou extrakcí informací z webových zdrojů a gamifikací přípravy a anotování multimediálního obsahu, vhodného pro učení jazyků. Budeme se zabývat pokročilými metodami efektivního stahování webových zdrojů a sémantického obohacování shromážděného materiálu, stejně jako moderními technologiemi interakce člověka s počítačem, vtahujícími uživatele do procesu osvojování jazyků formou hry.
2020
- FAJČÍK, M.; DOČEKAL, M.; JON, J.; SMRŽ, P. BUT-FIT at SemEval-2020 Task 5: Automatic detection of counterfactual statements with deep pre-trained language representation models. In Proceedings of the Fourteenth Workshop on Semantic Evaluation. Barcelona (online): Association for Computational Linguistics, 2020.
p. 437-444. ISBN: 978-1-952148-31-6. Detail