Detail projektu
Toward International Learning Environment for Real-Time Safety-Critical Control Systems
Období řešení: 1. 11. 2006 - 31. 12. 2008
Typ projektu: grant
Kód: ATLANTIS-ILERT
Agentura: Evropská komise EU
Program:
Projekt Mezinárodní výukové prostředí pro bezpečnostně kritické řídicí systémy pracující v reálném čase (ILERT), řešený pracovišti Embry Riddle Aeronautical University (Daytona Beach, FL, USA), AGH University of Science and Technology (Krakow, Poland), University of Technology (Brno, Czech Republic), a Laboratoire d'Automatique (Grenoble, France), je zaměřen na efektivní vývoj kvalitních bezpečnostně kritických řídicích systémů pracujících v reálném čase. ILERT představuje metodologii pro vytvoření mnohonárodního interdisciplinárního studijního programu a pilotní vytvoření vybraných předmětů respektujících současný stav poznání v dané oblasti včetně aktuálních standardů. Navrhovaný rámec může být modelovým pro další inženýrské programy kompatibilní napříč Atlantikem.
Ryšavý Ondřej, doc. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT) , spoluřešitel
Čejka Rudolf, Ing. (CVT FIT VUT)
Eysselt Miloš, Ing., CSc. (UPSY FIT VUT)
Matoušek Petr, doc. Ing., Ph.D., M.A. (UIFS FIT VUT)
Očenášek Pavel, Mgr. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT)
Ráb Jaroslav, Ing. (UIFS FIT VUT)
Trchalík Roman, Mgr., Ph.D. (UIFS FIT VUT)
2009
- PILAT Adam, KORNECKI Andrew J., THIRIET Jean-Marc, GREGA Wojciech a RYŠAVÝ Ondřej. Inter-university Project Based on LEGO NXT. In: 18th IEEE International Conference on Control Applications. Saint Petersburg: IEEE Computer Society, 2009, s. 1248-1253. ISBN 978-1-4244-4602-5. Detail
- THIRIET Jean-Marc, HILBURN Thomas B., KORNECKI Andrew J., GREGA Wojciech a ŠVÉDA Miroslav. Organization of a US-European Trans-national Degree in Engineering. J3eA - Journal sur l'enseignement des sciences et technologies de l'information et des systèmes, roč. 2009, č. 1, s. 1-7. ISSN 1638-1963. Detail
2008
- KORNECKI Andrew J., HILBURN Thomas B., GREGA Wojciech, THIRIET Jean-Marc a ŠVÉDA Miroslav. A COMMON US-EUROPE CURRICULUM: An Approach for Real-Time Software Intensive Systems. In: Proceedings of the 2008 ASEE Anual Conference & Exposition. Pittsburgh, PA: American Society for Engineering Education, 2008, s. 1359-1371. ISBN 0-87823-196-X. Detail
- HILBURN Thomas B., KORNECKI Andrew J., THIRIET Jean-Marc, GREGA Wojciech a ŠVÉDA Miroslav. An RSIC-SE2004 Curriculum Framework. In: IEEE Proceedings of International Multiconference on Computer Science and Information Technology - Real-Time Software. Wisla: IEEE Computer Society, 2008, s. 633-638. ISBN 978-83-60810-14-9. ISSN 1896-7094. Detail
- HILBURN Thomas B., THIRIET Jean-Marc, KORNECKI Andrew J., GREGA Wojciech a ŠVÉDA Miroslav. Credits and Accreditation in the U.S.A. and Europe: Towards a Framework for Trans-national Engineering Degrees. Innovations, roč. 2008, č. 1, s. 29-42. ISBN 978-0-9741252-8-2. ISSN 1553-9911. Detail
- THIRIET Jean-Marc, HILBURN Thomas B., KORNECKI Andrew J., GREGA Wojciech a ŠVÉDA Miroslav. Implementation for a US-European Trans-national Degree in Real-Time Software Engineering. In: Proceedings of the 19th EAEEIE Annual Conference. Tallin: IEEE Computer Society, 2008, s. 134-137. ISBN 978-1-4244-2009-4. Detail
- PILAT Adam, KORNECKI Andrew J., THIRIET Jean-Marc, GREGA Wojciech a ŠVÉDA Miroslav. Industry Feedback on Skills and Knowledge in Real-Time Software Engineering. In: Proceedings of the 19th EAEEIE Annual Conference. Tallin: IEEE Computer Society, 2008, s. 129-133. ISBN 978-1-4244-2009-4. Detail
2007
- GREGA Wojciech, KORNECKI Andrew J., ŠVÉDA Miroslav a THIRIET Jean-Marc. Developing an Interdisciplinary and Multinational Software Engineering Curriculum. In: Proceedings of the International Conference on Engineering Education. Coimbra: Evropská komise EU - Vzdělání a tréning, 2007, s. 4. ISBN 978-972-8055-14-1. Detail
- KORNECKI Andrew J., HILBURN Thomas B., GREGA Wojciech, THIRIET Jean-Marc a ŠVÉDA Miroslav. ILERT - International Learning Environment for Real-Time Software Intensive Control Systems. Computer Science and Information Technology, roč. 2007, č. 2, s. 943-948. ISSN 1896-7094. Detail